• Co nowego w Google?

    Google na swoim blogu opublikował wpis dotyczący nowych zmian w wyszukiwarce. Zniknie z wyników wyszukiwania wzmianka o responsywności strony. Wersje mobilne to dzisiaj podstawa przy tworzeniu stron internetowych, przez co promowanie tej funkcji nie ma obecnie sensu.

    A czy twoja strona jest już responsywna?
    Zapytaj nas jakie zmiany musiałbyś wykonać aby mieć responsywną stronę www.

    Kolejna wzmianka dotyczy reklam pop-up. Ten typ reklam jest wyjątkowo uciążliwy dla użytkowników i dlatego Google zamierza przestać promować takie strony w wynikach organicznych swojej wyszukiwarki. Znaczy to, że strony zawierające nachalne reklamy będą spadały niżej w wynikach wyszukiwania.

    Żeby zapobiegać zbyt agresywnej reklamie Google udoskonala swoje algorytmy przez co spam jest usuwany z wyników organicznych. Jako wiodąca wyszukiwarka w Europie może sobie na to pozwolić. Nam pozostaje się cieszyć, że niebawem całkowicie znikną reklamy zasłaniające nasze ulubione witryny.